Alla inlägg under februari 2016

Av Jonna - 16 februari 2016 18:53

Tjejerna har fått sina rum målade å tapetserade. Tanken var att jag skulle bona golven i helgen så det verkligen blir fint. Vad händer? Efter en dag är det helt stökigt, disk å skräp överallt. Jag ger upp! Blev så besviken... Finns inte ord för hur jag känner å jag blev så ledsen! Ska aktivt leta efter en mindre lägenhet så dom får börja dela rum å få en billigare hyra. Jag orkar inte mer...

Av Jonna - 14 februari 2016 20:05

En dag som alla andra, varken bättre eller sämre. Men i ärlighetens namn så känns det väl lite extra tragiskt att vara singel en dag som denna... Men livet har sin gilla gång å går vidare. Som i ett ekorrhjul. Snart vardag igen å dagen läggs i högen bland alla andra.

Presentation

Om mig...
Mitt liv... Ensamstående mamma som letar efter kärleken, men tvivlar på att den finns.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Allmänt

Om livet i allmänhet.

Dejting

Om mitt liv som singel och dejtingens vedermödor... Och happy moments?

Böcker

Läser massor och här är lite recensioner.

Träning

Är inget träningsfreak, men gillar att röra på mig.

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards