Alla inlägg under april 2015

Av Jonna - 14 april 2015 23:24

... Älskar nån annan.

Är det verkligen så enkelt? Varför älskar ingen mina egenheter? Varför vill ingen ta sig tid å lära känna mig? Varför duger jag bara till att ta med sig hem för tillfälligt sex? Vad är det jag utstrålar för att det ska uppfattas så?

Mattias har inte svarat på mitt sms. Nåja... Var väl nästa steg för honom, trodde väl aldrig på att han skulle vilja komma hem till mig så som han lovade.

Det är dags att älska sig själv. Må bra. Bli stark. Istället för att bli påverkad av andra som inte vill mig nåt bra.

Av Jonna - 14 april 2015 06:03

Har inte tränat på flera veckor. Vart är min motivation? Vill ju verkligen inte träna på det nya stället bland alla hippa youngsters. Hatar det! Varför var jag så korkad å skrev på avtalet så tidigt. Fan också ?

Av Jonna - 14 april 2015 06:01

Det här med dejting på nätet, vad ska man säga om det. Verkar ju som att dom jag blir intresserad av endast vill ha nåt tillfälligt. Hur bryter jag mina nuvarande kriterier mot nya så jag kan hitta det där guldkornet? Jag dras ju uppenbarligen till samma sorts killar varje gång, varför gör jag det?

Eller ska jag helt enkelt bara sluta upp med detta å förlita mig på att det bara dyker upp nån? Men har ju inget tålamod. Å andra sidan har jag inget tålamod med alla dessa gigolos å casanovor heller ?

Av Jonna - 9 april 2015 13:07

Fick inte jobbet jag sökte. Nu känns allt helt jävla bottenlöst... Jag orkar inte med detta mer! Hur ska jag göra för att komma vidare? Hur blev det så här??? Hur blev allt så jävla rörigt?

Av Jonna - 7 april 2015 23:27

Det är så trist att vänta! Har fortfarande inte fått nåt svar om jobbet och ju längre det dröjer desto mindre chans att jag får det. Blir det ett nej så vet jag helt ärligt inte vad jag gör... Jag vill verkligen inte vara där en dag till! Jag vill verkligen inte! Ska jag behöva sjukskriva mig? Trodde inte det skulle gå så här långt att jag skulle må så dåligt över detta...

Ser snart ingen utväg längre...

Av Jonna - 2 april 2015 18:46

Skulle få svar denna veckan när det gäller jobbet som jag var på intervju för. Chefen mailade i måndags om att hon skulle ge besked... Men icke! Har tidigare haft en positiv känsla kring detta och det har förbytts till uppgivenhet. Tänk om jag inte får det, vad gör jag då??? Känns så jäkla bottenlöst just nu...

Presentation

Om mig...
Mitt liv... Ensamstående mamma som letar efter kärleken, men tvivlar på att den finns.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Allmänt

Om livet i allmänhet.

Dejting

Om mitt liv som singel och dejtingens vedermödor... Och happy moments?

Böcker

Läser massor och här är lite recensioner.

Träning

Är inget träningsfreak, men gillar att röra på mig.

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards